Ledig Stilling

Ledig jobb som stallmedarbeider – Tromsø Ryttersportsklubb

Tromsø Ryttersportsklubb (TRSO) ble etablert i 1971. Anlegget ligger sentralt plassert på Tromsøya, kun 10 minutter unna sentrum med buss. Vi disponerer 2 ridehus og 1 utebane, og det er for tiden ca 73 hester på anlegget. Klubben er særdeles aktiv og driver egen rideskole. Det arrangeres treninger og stevner i helgene, og det er generelt høyt aktivitetsnivå i klubben.
Vi søker etter stallmedarbeider i 100% stilling.
Vi ser etter deg som trives med å jobbe i stall, som er hyggelig og utadvendt, har god helse og du kan jobbe både alene og i team. Du er initiativrik og hestevant. Pålitelighet er en forutsetning. At du er praktisk anlagt og kan kjøre traktor er en fordel. Du får jobbe i en stall med mye kompetanse, hyggelige oppstallører, ansatte og flotte hester.
Arbeidsoppgavene består blant annet av foring, møkking, utslipp, rengjøring/rydding, assistere ved terapiridning og andre daglige rutiner i stallen og på anlegget.
Arbeidstiden er mandag til fredag 7.30-15.30, ordnede lønnsforhold. Pensjonsordning.
Lønn: Etter avtale
Type virksomhet: Idrettslag